Frågor och svar

Kan man välja vilka produkter man ska sälja?

Absolut! När ni bestämmer er för att sälja med oss kan ni välja att antingen lyfta hela sortimentet i säljarnas individuella webb-shopar, eller så väljer ni specifika produkter.

Hur går leveransen till?

När försäljningen är avslutad så skickar vi varorna till vald plats. Därefter kan säljarna hämta varorna som ska levereras till kund.

Hur sker betalning?

Ni får en specifikation på alla säljares försäljning och en faktura på totalbeloppet. Ni har 30 dagar på er efter leverans att betala fakturan vilket ger säljarna tid att leverera produkterna till sina kunder, och föreningen tid att samla in betalningar från säljarna.

Hur lång tid har man på sig att sälja?

Ni väljer själva vilken försäljningsperiod ni vill ha och hur länge webb-shoparna ska vara aktiv. När försäljningsperioden är över skickar vi produkterna och ni får en 30 dagars faktura som gör att ni har tid att samla in betalningar från köpande kunder.

Finns det ett minimumkrav på antal säljare?

Nej, ni bestämmer själva hur många säljare och individuella webbshopar ni vill aktivera

Finns det ett minimumkrav på vad man ska sälja?

Nej, ni säljer så mycket (eller lite) som ni vill i de allra flesta fall. På logoprodukter som vi tar fram specifikt till er förening (solglasögon, gympapåse, tygkasse och posters) så är det minimumkvantiteter för att tillverka dessa på 50-100 st.

Har ni fler frågor?

Tveka inte att skicka iväg ett mejl. Kontakt@foreningsframjandet.se