MERCHANDISE

Såhär enkelt är det:

STEG 1

Funderar ni på att börja sälja Merch? oavsett som ni har en färdig ide eller inte så hjälper vi er.

STEG 2

Har ni ingen ide så löser vi det tillsammans. När produkten är klar kommer vi överens som en bra försäljningsstrategi som passar just er.

STEG 3

Dessutom hjälper vi er med smart och effektiv marknadsföring så ni lyckas mer er försäljning.

Vårat mål är: WIN, WIN, WIN

Bra att veta:

Inga bindande avtal

Oavsett om ni är i starten på er resa eller önskar vidareutveckla befintligt koncept hjälper vi er framåt. Vi värdesätter engagemang, ärlighet och transparens. Vi tror på goda affärsrelationer istället för bindande avtal.

Utifrån den unika föreningen

Vi utgår alltid från den unika föreningen och dess önskemål och värderingar.

Utifrånönskemål och framtidsvisioner kopplar vi på lokala designers somskapar motiv som motsvarar just era önskemål.

Personlig kontakt

Vi tror på goda samarbeten, kommunikation och ett härligt personligt bemötande. Ni som förening får en personlig kontaktperson genom hela processen som finns där för att skapa trygghet och snabbt kunna vara behjälplig.

E3EC69FC-7480-4955-B162-2B7B42A942C8
2809B911-749C-42EA-8BED-AFD9029E2CDD
D3DB9628-ABB0-4E69-BC6D-432133531482
Foreningsframjandet_hood

Bra produkter som passar alla som engagerar sig i eller runt om föreningen.

Tänk hållbart

Planeten är allas vår hemmaarena.

Vi på Föreningsfrämjandet tänker på framtiden och har därför alltid ett hållbart och klimatsmart alternativ  för er.

Vill ni ha hjälp med lagprodukter?

Skicka ett mejl till oss: